Web-shop

KontorstoleSe alt i Kontorstole
KontormøblerSe alt i Kontormøbler
Lager og værkstedSe alt i Lager og værksted
Transport og løftSe alt i Transport og løft
ButiksinventarSe alt i Butiksinventar
Demo og restsalgSe alt i Demo og restsalg
Søgefelt

Spørgsmål og svar

Salgsafdelinger

Hvor ligger Inventarland?
Inventarland har butikker i Odense og Slagelse. Hovedkontoret/administrationen ligger i Slagelse på Trafikcenter Allé 12 ved motorvejsafkørsel 39.

Hvornår har I åben?
Butikkerne
: Alle hverdage fra 8 - 17, lørdage lukket.
Vareudlevering i Slagelse: Alle hverdage 8-16, lørdage lukket.

Kan jeg handle direkte?
Ja, det kan du. Vores salgsafdeling fungerer som showroom, hvor de fleste af varerne er udstillet. Samtidig håber vi også at de kan give dig inspiration til indretning. Få varer lagerføres, og derfor er det en fordel at forhøre dig om leveringstid på en enkelt vare.

 

Varer

Hvis jeg finder en vare i et katalog kan den så afhentes i butikken samme dag?
Det afhænger af varens lagerstatus - om varen en standardvare eller en bestillingsvare.
Kontakt os via telefon eller send os en mail for at være sikker.

Betaling

Hvilke kreditkort kan jeg betale med i salgsafdelingen eller på Internettet?
Dankort, Visa/Dankort, Visa elektron, Euro/Mastercard og American Express.

MobilePay
Du kan nu også betale med MobilePay

Netbank
Du har mulighed for at betale gennem netbank. Pengene skal indsættes på følgende konto: reg. 6140, konto nr. 2047064 (Møns Bank) Alle priser er opgivet ekskl. moms!

Kan jeg betale med check?
Du kan betale med check i butikkerne. Dog kun mod forevisning af billedlegitimation.

Hvordan foregår betalingen via min konto?
Du modtager en faktura med posten efter at du har modtaget varerne.

Hvorfor kan jeg ikke betale med mit kreditkort?
Der kan være enkelte tilfælde hvor en transaktion ikke vil gå igennnem. I sådanne tilfælde skal du slette dine cookies og derefter prøve igen. Dette gøres ved at gå på Internet Explorer > faneblad Funktioner > Internet indstillinger > slet cookies.

Levering

Hvor lang leveringstid er der på varer, jeg bestiller hos Inventarland?
Det afhænger meget af produktet. Nogle varer er standardvarer og kan leveres normalt indenfor 2-7 dage. Andre varer er bestillingsvarer hvor leveringen kan tage alt fra 7 til 28 dage.

Hvordan leveres varen?
Alt efter størrelse og antal leveres varen typisk med Vognmand eller med Post Danmark, med mindre andet ønskes. Hvis varen er på lager får du den typisk leveret ca. 1 uge efter bestillingen.

Ønsker du selv at afhente varen, er du selvfølgelig meget velkommen til det. Kontakt os før afhentning, så du ikke risikerer at køre forgæves. 

Kan varen leveres til ikke brofaste øer i Danmark?
Ja, det er fragtmanden der leverer varerne, enten til adressen eller til havnen.

Hvor finder jeg generel viden om levering?
Klik ind på handelsbetingelser. Skulle du ikke finde svar på dine spørgsmål her, er du meget velkommen til at kontakte Inventarland på tlf. 70 10 10 13.

Jeg vil gerne tilføje/fjerne nogle varer fra min levering?
Hvis du ønsker at ændre på din ordre skal du kontakte os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.

Jeg var ikke hjemme, da chaufføren kom for at levere varerne. Hvad gør jeg nu?
Du skal kontakte os på tlf. 70 10 10 13. Så arrangerer vi selvfølgelig en genkørsel af varerne. Bemærk at du vil komme til at betale for genkørslen.

Alle mine varer blev ikke leveret. Hvad gør jeg?
Mangler der en vare, bør det være noteret på fragtbrevet ved levering. Kontakt os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.

Er det IKKE noteret på fragtbrevet:
For at din reklamationsret gælder, skal du sikre, at du har modtaget det rette antal varer jævnført fragtbrevet og at varernes emballage ikke er beskadiget. Såfremt der ikke er noteret noget på fragtbrevet, kan vi normalt ikke hjælpe dig.

Jeg ønsker ikke at modtage min vare alligevel?
Du kan altid returnere varer og få dine penge retur, hvis du har fortrudt dit køb. Kontakt os per telefon 70 10 10 13. Returfragt betales af køberen.

Retturret

Kan jeg returnere alle varer?
Det afhænger af om varen er en standardvare (kan returneres) eller en special bestilling der er udført til dit behov (kan som udgangspunkt ikke returneres).

Jeg har modtaget besked om, at mine varer er forsinket. Nu ønsker jeg ikke varerne alligevel, hvad gør jeg?
At annullere en bestilt ordre koster normalt et annulleringsgebyr på kr. 500,00 (kun ved bestilling i butikken ikke ved handel på webshoppen), men kontakt os på tlf. 70 10 10 13 for at høre nærmere. 

Teknik

Hvorfor virker webshoppen ikke på min Mac?
Vores webshop understøtter de fleste browser versioner, men du kan som Mac bruger have forskellig interne opsætninger som kan konflikte. Brug Firefox som alternativ browser. Det program kan det hentes gratis her

Har du spørgsmål så kontakt os her