Web-shop

KontorstoleSe alt i Kontorstole
KontormøblerSe alt i Kontormøbler
Lager og værkstedSe alt i Lager og værksted
Transport og løftSe alt i Transport og løft
ButiksinventarSe alt i Butiksinventar
Demo og restsalgSe alt i Demo og restsalg
Søgefelt

Spørgsmål og svar

Salgsafdelinger

Hvor ligger Inventarland?
Inventarland har butik med stor udstilling i Valby, Odense og Slagelse. Vi har hovedkontor & administration i Slagelse.

Hvordan finder jeg jeres udstillinger?

Slagelse:
Trafikcenter Allé 12
4200 Slagelse
(ved motorvejsafkørsel 39)
Tlf. 70 10 10 13
Se på kort her

Valby:
Gl. Køge Landevej 57
2500 Valby
(Kun et stenkast fra Toftegårds Plads)
tlf: 43 22 01 40
Se på kort her

Odense:
Østerbro 36
5000 Odense C
Tlf: 63 11 42 71
Se på kort her

Hvornår har I åben?
Butikkerne: Alle hverdage fra 8-17, lørdage lukket.
Kundeservice: Alle hverdage fra 8-17, lørdage lukket.
Vareudlevering i Slagelse: Alle hverdage 8-17, lørdage lukket.

Kan jeg handle direkte?
Ja, det kan du. Vores salgsafdeling fungerer som showroom, hvor mange varer er udstillet. Samtidig håber vi også, at de kan give dig inspiration til indretning. Er du ude efter at se nogle bestemte produkter, kan du ringe på forhånd og sikre dig, at varen er vist i vores udstilling. Nogle varer lagerføres, mens andre er bestillingsvarer, derfor er det en fordel at forhøre dig om leveringstid på den enkelte vare.

Kan jeg få varen med det samme?
Som udgangspunkt fungerer vores butikker som udstillinger. Dog har vi mindre lagere i både Odense og Valby, hvor udvalgte varer vil være muligt at få med det samme. I Slagelse har vi vores hovedlager tilknyttet butikken, og her vil der derfor være større mulighed for, at få varer med hjem ved besøg i butikken. Ønsker du at afhente en vare i en af vores butikker, anbefaler vi at der ringes på forhånd til butikken eller kundeservice. Så kan vi straks fortælle, om varen er mulig at afhente, og du slipper for at køre forgæves.

Finder du en vare i butikken, du gerne vil bestille, når du er på besøg i en af vores udstillinger, skal du blot henvende dig til vores salgsmedarbejder.

Kan jeg handle som privat person?
Ja, alle kan handle i Inventarland.dk

Kan jeg få besøg af en konsulent?
Ja, som virksomhed kan du få besøg af en af vores erfarne indretnings konsulenter. De kan rådgive og vejlede dig til at finde det helt rigtige produkt, eller indretning af f.eks. kontor eller lager. Du kan få besøg af en konsulent ved at kontakte vores kundeservice på tlf.: 70 10 10 13 eller bestil et uforpligtende besøg her

Varer

Hvordan køber jeg jeres varer?
Du kan bestille varer ved at besøge en af vores udstillinger, via en af vores konsulenter, ved at ringe til kundeservice på tlf: 70 10 10 13 eller ligge dit køb direkte her i vores webshop på www.inventarland.dk

Hvis jeg bestiller en vare, hvornår kan jeg så få den leveret?
Det afhænger af varens lagerstatus - om varen en standardvare eller en bestillingsvare. Du kan i vores webshop i vareteksten under Praktiske informationer se hvor lang leveringstid der er på den pågældende vare. Er du i tvivl kontakt venligst vores kundeservice. på 70 10 10 13 eller info@inventarland.dk.

Betaling


Hvilke kreditkort kan jeg betale med i udstillingen eller på Internettet?
Dankort, Visa/Dankort, Visa elektron, Euro/Mastercard og American Express.

MobilePay
Du kan også betale med MobilePay.

Hvordan betaler jeg med MobilePay?
Når du er i indkøbskurven vælger du Mobile Pay som betalingsform og godkender købet på den grønne knap.Du vil nu komme til Mobilepay betalingsside, hvor du bedes indtaste dit mobil telefon nummer. Når du har bekræftet dit telefon nummer, har du 5 minutter til at gennemføre betalingen via MobilePay på din mobil.

NB Har du ikke før brugt din MobilePay til nethandel, skal du først aktivere dit betalingskort til også at kunne bruges med MobilePay til at handle på nettet.

Netbank
Du har mulighed for at betale gennem netbank. Pengene skal indsættes på følgende konto: reg. 6820, konto nr. 1440424 (Sydbank) Alle priser er opgivet ekskl. moms!

Hvordan foregår betalingen via min konto?
Du modtager en faktura på mail efter, at du har modtaget varerne.

Hvorfor kan jeg ikke betale med mit kreditkort?
Der kan være enkelte tilfælde, hvor en transaktion ikke vil gå igennnem. I sådanne tilfælde skal du slette dine cookies og derefter prøve igen.

Dette gøres ved at gå på Internet Explorer > faneblad Funktioner > Internet indstillinger > slet cookies.
Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70 10 10 13.

Levering

Hvor lang leveringstid er der på varer, jeg bestiller hos Inventarland?
Det afhænger meget af produktet. Nogle varer er standardvarer og kan leveres normalt indenfor 2-7 dage. Andre varer er bestillingsvarer, hvor leveringen kan tage alt fra 7 til 28 dage. Leveringstiden står på varerne under overskriften praktisk information her på webshoppen.

Hvordan leveres varen?
Vi har vores egen kørselsafdeling. Derfor leverer vi oftest med vores egne chauffører, der sørger for, at varen kommer hurtigt og sikkert ud til dig. I enkelte tilfælde benyttes ekstern transport såsom PostNord. Ønsker du selv at afhente varen, er du selvfølgelig meget velkommen til det. Kontakt os før afhentning, så du ikke risikerer at køre forgæves. 

Kan varen leveres til ikke-brofaste øer i Danmark?
Ja, vi leverer gerne til ikke-brofaste øer. Hertil benytter vi oftest et eksternt fragtselskab og der bliver dermed taget en mindre fragttakst for dette.

Hvor finder jeg generel viden om levering?
Klik ind på handelsbetingelser. Skulle du ikke finde svar på dine spørgsmål der, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70 10 10 13.

Jeg vil gerne tilføje/fjerne nogle varer fra min levering?
Hvis du ønsker at ændre på din ordre, skal du kontakte os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.
Jeg var ikke hjemme, da chaufføren kom for at levere varerne. Hvad gør jeg nu?
Du skal kontakte os på tlf. 70 10 10 13. Så arrangerer vi selvfølgelig en genkørsel af varerne. Bemærk at du vil komme til at betale for genkørslen.

Alle mine varer blev ikke leveret. Hvad gør jeg?
Mangler der en vare, bør det være noteret på fragtbrevet ved levering. Kontakt os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.

Er det IKKE noteret på fragtbrevet:
For at din reklamationsret gælder, skal du sikre, at du har modtaget det rette antal varer jævnført fragtbrevet og at varernes emballage ikke er beskadiget. Såfremt der ikke er noteret noget på fragtbrevet, kan vi normalt ikke hjælpe dig.

Jeg ønsker ikke at modtage min vare alligevel?
Du kan altid returnere varer og få dine penge retur, hvis du har fortrudt dit køb. Kontakt kundeservice på telefon 70 10 10 13. Vi yder 30 dages gratis retur på standardvarer.

Retturret

Kan jeg returnere alle varer?
Det afhænger af om varen er en standardvare (kan returneres) eller en specielbestilling der er udført til dit behov (kan som udgangspunkt ikke returneres).

Jeg har modtaget besked om, at mine varer er forsinket. Nu ønsker jeg ikke varerne alligevel, hvad gør jeg?
At annullere en bestilt ordre koster normalt et annulleringsgebyr på kr. 500,00 (kun ved bestilling i butikken, ikke ved handel på webshoppen), men kontakt os på tlf. 70 10 10 13 for at høre nærmere. 

Teknik

Hvorfor virker webshoppen ikke på min Mac?
Vores webshop understøtter de fleste browser versioner, men du kan som Mac bruger have forskellig interne opsætninger som kan konflikte. Brug Firefox som alternativ browser. Det program kan hentes gratis her. 

Har du spørgsmål så kontakt os på 70 10 10 13 eller info@inventarland.dk