Web-shop

KontorstoleSe alt i Kontorstole
KontormøblerSe alt i Kontormøbler
Lager og værkstedSe alt i Lager og værksted
Transport og løftSe alt i Transport og løft
ButiksinventarSe alt i Butiksinventar
Demo og restsalgSe alt i Demo og restsalg
Søgefelt

Spørgsmål og svar

Salgsafdelinger

Hvor ligger Inventarland?
Inventarland har butik med stor udstilling i Valby, Odense og Slagelse. Vi har hovedkontor & administration i Slagelse.

Hvordan finder jeg jeres udstillinger?

Slagelse:
Trafikcenter Allé 12
4200 Slagelse
(ved motorvejsafkørsel 39)
Se på kort her

Valby:

Gl. Køge Landevej 57
2500 Valby
(Kun et stenkast fra Toftegårds Plads)
tlf: 43 22 01 40
Se på kort her

Odense:
Østerbro 36
5000 Odense C
Tlf: 63 11 42 71
Se på kort her

 

Hvornår har I åben?
Butikkerne
: Alle hverdage fra 8 - 17, lørdage lukket.
Vareudlevering i Slagelse: Alle hverdage 8-16, lørdage lukket.

Kan jeg handle direkte?
Ja, det kan du. Vores salgsafdeling fungerer som showroom, hvor de fleste af varerne er udstillet. Samtidig håber vi også at de kan give dig inspiration til indretning. Få varer lagerføres, og derfor er det en fordel at forhøre dig om leveringstid på en enkelt vare.

Kan jeg få varen med det samme?
Som udgangspunkt fungerer vores butikker som udstillinger, og de fleste af de varer du ser, er der leveringstid på.
Enkelte varer kan være på lager eller du kan købe en udstillingsmodel, så du i nogle tilfælde kan få varen med dig hjem.
Finder du en vare du gerne vil bestille, når du er på besøg i en af vores udstillinger, skal du bare henvende dig til vores
salgsmedarbejder.

Kan jeg handle som privat person?
ja, alle kan handle i Inventarland.dk

Kan jeg få besøg af en konsulent?
Ja, som virksomhed kan du få besøg af en af vores erfarne indretnings konsulenter. De kan rådgive og vejlede dig
til at finde det helt rigtige produkt, eller indretning af f.eks. kontor eller lager. Du kan få besøg af en konsulent ved at kontakte vores kundeservice på tlf.: 70 10 10 13 eller bestil et uforpligtigende besøg her

 

Varer

Hvordan køber jeg jeres varer?
Du kan bestille varer ved at besøge en af vores udstillinger, via en af vores konsulenter, ved at ringe til kundeservice på tlf: 70 10 10 13 eller ligge dit køb direkte her i vores webshop på www.inventarland.dk

Hvis jeg bestiller en vare hvornår kan jeg så få den leveret?
Det afhænger af varens lagerstatus - om varen en standardvare eller en bestillingsvare. Du kan i vores webshop
i vareteksten under Praktiske informationer se hvor lang leveringstid der er på den pågældende vare. Er du i tvivl
kontakt venligst vores kundeservice.

Betaling

Hvilke kreditkort kan jeg betale med i salgsafdelingen eller på Internettet?
Dankort, Visa/Dankort, Visa elektron, Euro/Mastercard og American Express.

MobilePay
Du kan nu også betale med MobilePay

Hvordan betaler jeg med Mobilepay?
Når du er i indkøbskurven vælger du Mobile Pay som betalingsform og godkender købet på den grønne knap.
Du vil nu komme til Mobilepay betalingsside, hvor du bedes indtaste dit mobil telefon nummer. Når du
har bekræftet dit telefon nummer, har du 5 minutter til at gennemføre betalingen via MobilePay på din mobil.

N:B Har du ikke før brugt din MobilePay til nethandel, skal du først aktivere dit betalingskort til også at kunne bruges med MobilePay til at handle på nettet.



Netbank
Du har mulighed for at betale gennem netbank. Pengene skal indsættes på følgende konto: reg. 6820, konto nr. 1440424 (Sydbank) Alle priser er opgivet ekskl. moms!

Hvordan foregår betalingen via min konto?
Du modtager en faktura med posten efter at du har modtaget varerne.

Hvorfor kan jeg ikke betale med mit kreditkort?
Der kan være enkelte tilfælde hvor en transaktion ikke vil gå igennnem. I sådanne tilfælde skal du slette dine cookies og derefter prøve igen. Dette gøres ved at gå på Internet Explorer > faneblad Funktioner > Internet indstillinger > slet cookies.

Levering

Hvor lang leveringstid er der på varer, jeg bestiller hos Inventarland?
Det afhænger meget af produktet. Nogle varer er standardvarer og kan leveres normalt indenfor 2-7 dage. Andre varer er bestillingsvarer hvor leveringen kan tage alt fra 7 til 28 dage.

Hvordan leveres varen?
Alt efter størrelse og antal leveres varen typisk med Vognmand eller med Post Danmark, med mindre andet ønskes. Hvis varen er på lager får du den typisk leveret ca. 1 uge efter bestillingen.

Ønsker du selv at afhente varen, er du selvfølgelig meget velkommen til det. Kontakt os før afhentning, så du ikke risikerer at køre forgæves. 

Kan varen leveres til ikke brofaste øer i Danmark?
Ja, det er fragtmanden der leverer varerne, enten til adressen eller til havnen.

Hvor finder jeg generel viden om levering?
Klik ind på handelsbetingelser. Skulle du ikke finde svar på dine spørgsmål her, er du meget velkommen til at kontakte Inventarland på tlf. 70 10 10 13.

Jeg vil gerne tilføje/fjerne nogle varer fra min levering?
Hvis du ønsker at ændre på din ordre skal du kontakte os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.

Jeg var ikke hjemme, da chaufføren kom for at levere varerne. Hvad gør jeg nu?
Du skal kontakte os på tlf. 70 10 10 13. Så arrangerer vi selvfølgelig en genkørsel af varerne. Bemærk at du vil komme til at betale for genkørslen.

Alle mine varer blev ikke leveret. Hvad gør jeg?
Mangler der en vare, bør det være noteret på fragtbrevet ved levering. Kontakt os på tlf. 70 10 10 13 hurtigst muligt.

Er det IKKE noteret på fragtbrevet:
For at din reklamationsret gælder, skal du sikre, at du har modtaget det rette antal varer jævnført fragtbrevet og at varernes emballage ikke er beskadiget. Såfremt der ikke er noteret noget på fragtbrevet, kan vi normalt ikke hjælpe dig.

Jeg ønsker ikke at modtage min vare alligevel?
Du kan altid returnere varer og få dine penge retur, hvis du har fortrudt dit køb. Kontakt os per telefon 70 10 10 13. Returfragt betales af køberen.

Retturret

Kan jeg returnere alle varer?
Det afhænger af om varen er en standardvare (kan returneres) eller en special bestilling der er udført til dit behov (kan som udgangspunkt ikke returneres).

Jeg har modtaget besked om, at mine varer er forsinket. Nu ønsker jeg ikke varerne alligevel, hvad gør jeg?
At annullere en bestilt ordre koster normalt et annulleringsgebyr på kr. 500,00 (kun ved bestilling i butikken ikke ved handel på webshoppen), men kontakt os på tlf. 70 10 10 13 for at høre nærmere. 

Teknik

Hvorfor virker webshoppen ikke på min Mac?
Vores webshop understøtter de fleste browser versioner, men du kan som Mac bruger have forskellig interne opsætninger som kan konflikte. Brug Firefox som alternativ browser. Det program kan det hentes gratis her

Har du spørgsmål så kontakt os her