Produktet er tilføjet til kurven
TILMELD NYHEDSMAIL

BEMÆRK!


Ved skift mellem erhverv/privat
slettes dine varer fra indkøbskurven.

Vil du forsætte?

Nej

Jeg handler som:

Erhvervekskl. moms
Privatpersoninkl. moms

Inventarland.dk bruger cookies til at forbedre siden til dig.
Hvis du fortsætter med at klikke rundt på siden, accepterer du brugen af cookies.

Læs mere om vores cookie politik her.

Web-shop

KontorstoleSe alt i Kontorstole
KontormøblerSe alt i Kontormøbler
Lager og værkstedSe alt i Lager og værksted
Transport og løftSe alt i Transport og løft
ButiksinventarSe alt i Butiksinventar
Demo og restsalgSe alt i Demo og restsalg
Søgefelt

Ledige stillinger

Marketingassistent med flair for nyhedsmails

Er du marketingstærk og interesseret i nyhedsmails og e-mail automation?

Vi mangler en stærk marketingperson, der gerne vil prøve kræfter med nyhedsmails og e-mail automation i en virksomhed med stor online vækst.

Vi handler med kontormøbler – primært til erhverv - og har i dag en marketingperson, der står for de nyhedsmails, vi sender til vores kunder. Hun har nu for mange opgaver og vi søger derfor en ny person inden for e-mail marketing, der kan varetage sin egen stilling og udforme denne mht. nyhedsmails og e-mail automation. Som marketing assistent har du ansvaret for nyhedsmails og du står for at øge salget gennem e-mail markedsføring ud fra egne idéer og erfaringer.

Du vil blive en del af et marketingteam på 6 kollegaer, der selvstændigt står for hver deres område, men hver dag samarbejder på kryds og tværs med hinanden, produktfolk og kundeservice. Marketing er meget her og nu, så man skal være omstillingsparat og kunne rykke hurtigt.

Du skal have erfaring inden for opsætning af nyhedsmails; grafisk og indhold, og salg via nyhedsmails. Derudover skal du have relevant uddannelse, samt gerne have stiftet bekendtskab med e-mail automation, så du selv har mulighed for at sætte den del op i vores marketingmaskine.

Du sætter selv dagsorden og former stillingen ud fra de målsætninger, vi sammen opstiller. Du får en introduktion, hvor du bliver sat ind i, hvem vi er, vores udtryk og vores produkter, så du har den rette forudsætning for at komme godt ind i stillingen.

Inventarland er en virksomhed i vækst, der hver dag søger at blive bedre til det, vi laver. Hertil skal vi bruge de helt rette kompetencer og vi søger derfor altid ny viden og nye folk til vores team. Vi er en 37 år gammel virksomhed, der altid har haft med kontormøbler og inventar at gøre. Markedsføringen og det primære salg går til erhverv gennem webshoppen, vores 3 showrooms, kundeservice og eksterne sælgere. Vi er ca. 50 medarbejdere med et godt kollegaskab blandt alle.

Synes du ovenstående lyder som noget for dig? Hvis du er bosat i Slagelse eller omegn, så send ansøgning, CV og andre relevante bilag til Line Johansson på mlj@inventarland.dk. Stillingen er på fuldtid og foregår på vores hovedkontor i Slagelse. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og vi holder samtaler løbende.



Content Assistant

Kan du begejstre kunder på nettet? Og har du lyst til at sælge kvalitetsmøbler og -inventar?

Vi søger dig, der har lysten og evnerne til at sælge og markedsføre produkter på nettet. Sammen med en Product Manager vil du have ansvaret for onlinesalget af en af Inventarlands produktgrupper. Vores webshop er en af vores primære salgskanaler og dit arbejde vil spille en vigtig rolle i den kontinuerlige drift og vækst af sitet. Så er du struktureret, ihærdig og har flair for godt købmandsskab, er det måske dig, vi søger!

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kontakt med leverandører i ind- og udland.
  • Oprettelse og vedligeholdelse af produktsortiment.
  • Opsætning af produkter på webshoppen, herunder SEO og Adwords.
  • Konkurrentkig.
  • Holde øje med udviklingen.

Du får et job med flere selvstændige projekter og mulighed for at arbejde med både salg og markedsføring på en spændende platform i konstant udvikling. En stor del af dine opgaver vil være centreret om at skrive den gode produkt- og kategoritekst, finde de helt rigtige billeder og sørge for, at produkterne tager sig godt ud på sitet. Det bliver dit ansvar, at produkter, kategorier og varelister er opdaterede, SEO venlige og gør det nemt, overskueligt, og, vigtigst af alt, interessant at navigere rundt på sitet. Herudover vil du være med i processen, når der skal udvælges nyt sortiment og indkøbes nye produkter. Du vil desuden få en engageret og energisk arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og flittighed er nogle af de vigtigste nøgleord og hvor der er plads til forskelligheder.

Din profil:

  • Du har flair for IT og søgning på nettet.
  • Du har relevant uddannelse såsom HHX, markedsføringsøkonom, PBA i markedskommunikation eller lignende.
  • Du er struktureret og følger altid opgaver til dørs.
  • Du har gode samarbejdsevner.

Inventarland er en virksomhed med fart på. Vi søger hele tiden at udvikle os og gøre det allerbedste vi kan inden for vores felt. Vi er i alt 50 medarbejdere fordelt på internt- og eksternt salg, samt marketing bogholderi, logistik og ledelse. Vi har et godt teamwork på kryds og tværs af afdelingerne, hvor alle kender og taler med alle samt hjælper hinanden, hvis nogle skulle få brug for en ekstra hånd.

Kunne du tænke dig, at være en del af en dynamisk virksomhed med mange muligheder og bor i Slagelse eller nær omegn, så send endelig din ansøgning, vedhæftet CV og andre relevante bilag til Line Johansson på mail mlj@inventarland.dk. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdet vil foregå på hovedkontoret i Slagelse. Tiltrædelse ønskes snarest og vi holder samtaler løbende.



Generelt:

Relevant teoretisk uddannelse med gode resultater er et krav til alle stillinger.
Send alle relevante dokumenter med, inkl. minimumsløn og evt. arbejdstidskrav.

Inventarland er en handelsvirksomhed med ekstrem kundeservice. Vores vision: Vi vil gerne have de mest tilfredse kunder.
Vi er ca. 40 kollegaer og vi har altid travlt. Vi har en høj udviklingstakt, og vi når, på grund af vores værdier, rigtig gode resultater.

Vi har åbent mellem 8 og 17, og vi møder kl 8.00 og slutter når den sidste opgave er udført.



    

 


 

Medarbejder i Inventarland

Som medarbejder i Inventarland har du mange muligheder for at udfolde dig indenfor dine kompetencer. Vi har mange forskellige og spændende opgaver der skal løses.

Vores vision er at "vi vil have de mest tilfredse kunder" og det tror vi på skabes af ”de mest tilfredse medarbejdere”.

Inventarland har næsten altid plads til en person, der matcher vores værdier og har energi til at føre dem ud i livet. Ofte opslås stillingerne ikke, da vi tit har en del uopfordrede henvendelser liggende i skuffen.

Kig godt på vores enkle værdier længere nede. Vi mener dem, og mennesker ansættes ofte på kvalifikationer, og opsiges med baggrund i at værdierne ikke harmonerede. Derfor snakker vi meget om værdierne, når vi har en ansættelsessamtale

Værdier:

  • Respekt
  • Tillid
  • Teamånd
  • Arbejdsomhed