Web-shop

KontorstoleSe alt i Kontorstole
KontormøblerSe alt i Kontormøbler
Lager og værkstedSe alt i Lager og værksted
Transport og løftSe alt i Transport og løft
ButiksinventarSe alt i Butiksinventar
Demo og restsalgSe alt i Demo og restsalg
Søgefelt

Nyheder

Inventarland 35 års jubilæum

Inventarlands vision har altid været, at have de mest tilfredse kunder! I den forbindelse har vi lavet en kort video om, hvad det er der kendetegner Inventarland. Tusind tak til alle vores kunder for 35 gode år. Vi ser frem til mange flere!

Vi har i anledningen af vores jubilæum lavet en konkurrence, hvor vi uddloder 35 kontorstole til 35 forskellige vindere. Du kan deltage i konkurrencen lige her: www.35.inventarland.dk


Vi åbner ny butik i Valby…


Vi er så glade for at kunne fortælle jer alle sammen, at vi åbner ny Butik/Showroom allerede d. 28. februar på Gl. Køge Landevej 57 i Valby. Vi arbejder hårdt
for at gøre det hele klar til åbningsdagen. Christian har haft fat i vores mange leverandører og har bestilt en masse varer til den nye butik, så vi må håbe,
at alle varerne kan være i det 1000 KvM store butik med to etager.


Jeg arbejder selv med skiltning, Facebook samt alt det praktiske, så der er mange bolde i luften for tiden, men det skal vi nok nå… for vi står sammen.

Vores super hjælpsomme montør Morten er i butikken de fleste dage. Han gør det hele klar til, at vi kan komme ind og samle kontormøbler, lagerinventar
og butiksinventar.


Vi har ansat en butiksansvarlig og konsulenter, som alle giver en hånd med til at få hele projektet til at køre på skinner. Det vil være muligt for jer alle at hilse
på de ny ansatte i butikken.


I skal ikke være i tvivl om, at vi er i butikken, når I kører forbi…


Jeg vil selv være der de første par uger eller mere, så Kom ind og besøg os så giver jeg en kop kaffe.

 

På gensyn i butikken.

Christian og Marlene 



 


 
 

Gl. Køge Landevej 57, tæt ved Toftegårdsplads.

   

 

Reception - Inventarland inviterer

åbningsfest

Fredag d. 14. oktober kl. 9.00-15.00 åbnes dørene for Danmarks første showroom af receptioner og lounge.

I anledning af åbningen af nyt showroom af klassiske og moderne receptions- og loungemøbler inviterer Inventarland nuværende og kommende samarbejdspartnere til reception.

Det vil være en fornøjelse, at byde interesserede gæster velkommen og præsentere Jer for dette nye initiativ i Inventarland. Der vil være mulighed for, at få en uforpligtende snak med vores specialkonsulent Nick Kramer, der er ekspert på området, og som kan besvare eventuelle spørgsmål. Han vil også kunne tilbyde en professionel 3D-tegning af Jeres næste receptionsområde.

Arrangementet vil byde på flere spændende indslag, som hver vil bidrage til en begivenhedsrig dag.

Dagens program vil byde på følgende:

  9:00 – Dørene åbnes.
  9:30 – Velkomst v. Direktør Carsten Nissen og Erhvervschef Per Madsen.
10:00 – Birgitte Dinesen holder oplæg om hotel, konference, og teambuilding på Kragerup Gods. Lodtrækning om gavekort til Go High.
10:30 – Skovgaard Vine fortæller om Argentinsk vinserie, og byder på vinsmagning.
11:00 – Rådgiver og coach Britta Olsson, fra Balance ApS, holder foredrag om trivsel på arbejdspladsen.
11:30-12:30 – Tapas fra Bratved Catering.
13:00 – Birgitte Dinesen holder oplæg om hotel, konference, og teambuilding på Kragerup Gods. Lodtrækning om gavekort til Go High.
13:30 – Skovgaard Vine fortæller om Argentinsk vinserie, og byder på vinsmagning.
14:00 – Rådgiver og coach Britta Olsson, fra Balance ApS, holder foredrag om trivsel på arbejdspladsen.

Sørg for allerede nu, at notér dagen i kalenderen.

Arrangementet finder sted på Trafikcenter Allé 12, 4200 Slagelse. Vi glæder os til at se jer!

Fødselsdag i Inventarland

34 år og stadig fuld af god energi…

Mandag d. 3. oktober kl. 8.00 udkommer årets fødselsdagsavis, som vil være spækket med specielle tilbud!

I anledningen af Inventarlands 34-års fødselsdag, inviteres alle til fødselsdagsfest i hele oktober måned.

Fødselsdag i Inventarland vil byde på præsentation af nyindrettet butik i Slagelse, fødselsdagsflødeboller og kaffe/te til alle besøgende i vores butikker, samt ekstraordinære ugetilbud – hold skarpt øje på hjemmesiden.

Det er hver dag en fornøjelse, at tilbyde vores kunder gode priser, et stort produktsortiment og den bedste service. Uden gode samarbejdspartnere og glade kunder havde der ikke været det Inventarland, vi kender i dag – Tak for det!

Vi glæder os til at fejre denne begivenhed med Jer.

 

 

 

NYHED: HOIGAARD Design er endelig tilbage.

Vi er stolte over, at kunne præsentere produkter fra Hoigaard Design i vores sortiment igen.
Hoigaard Design er kendt for deres enkle og funktionelle produkter, som nu igen er at finde på Inventarlands webshop.

Vi er glade over at kunne introducere vores kunder for Milano serien, som er kendt for enkle og rene linjer og en meget høj kvalitet.
Milano serien er udført i eloxeret aluminium og tre forskellige træsorter: valnød, egetræ og bøg.  

Vores udvalg af Hoigaard Design produkter omfatter hovedsagelig entré indretning herunder; gallerihylder, bøjler til tøj, bøjler til brochureholdere, knagerækker, skohylder, nøgleskabe, spejle, stumtjenere og bænke. Alle disse produkter er tilgængelige i flere forskellige farver og størrelser.

Herunder kan du se nogle eksempler fra Hoigaard Design udvalget.

Ønsker du at købe et eller flere af de nævnte produkter, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice, eller bestille det direkte på vores webshop: under entré indretning.

 

hoigaard møbler  entre indretning hoigaard

Inventarland samarbejder med Normal.dk

Siden åbningen af den første Normal-butik i Silkeborg har Inventarland været fast samarbejdspartner på butiksinventar. 

 

Normal har stor succes med sit lavpriskoncept, der trækker kunder til i alle aldre og der bliver åbnet butikker på samlebånd. 

Inventarlands konsulent, John Madsen, har den daglige tætte kontakt til Normal og arbejder tæt sammen med indretningskonsulenterne helt op til hver butiksåbning. 

Lørdag d. 24/10 åbnede endnu en butik - denne gang i Slagelse, hvor Inventarlands hovedsæde ligger. På billedet ses fra venstre mod højre: Carsten Nissen - direktør Inventarland, Torben Mouritsen - medejer Normal, John Madsen - konsulent Inventarland, Bo Kristensen - medejer Normal.

 

Åbningsdagen af Normal butik i Slagelse  normal i slagelse butiksindretning  butiksindretning normal slagelse  butiksindretning normal

Ep Xtra

Vi byder nu velkommen til EP Xtra, som er en ny serie af smarte skabe og reoler i 4 forskellige farver. 

Alle reoler og skabe i denne serie passer ind i det moderne kontor, hvor der sættes pris på flotte kontormøbler af god kvalitet.

EP Xtra er en serie bestående af åbne reoler, skydelågeskabe og jalousiskabe. EP Xtra fås i hvid, antracit, bøg og birk. Alle modeller i serien EP Xtra er på sokkel.

 

Se hele vores EP xtra sortiment.

 

ep xtra reoler collage

Ergonomiske Kontorstole

 

Vi byder nu velkommen til 5 nye serier af kontorstole. Alle 5 serier består af stole med en ekstrem god siddekomfort og med mange indstillingsmuligheder. Der er lagt vægt på designet i alle 5 serier og kontorstolene fås i rigtig mange farver og passer derfor ind i alle miljøer.

Alle 5 serier har fodkryds både i sort og i blankt som giver hvert deres udtryk.

Der er desuden mulighed for at få stolen i andre stoftyper. Send os en mail for priser.

Stolene kan levere inden for 1-2 uger.

Vi byder velkommen til Magna, Solium, Work, Ultra og Cari

Vælg den ergonomiske kontorstol du skal bruge og læg den i kurven – husk armlæn for ekstra god komfort!

Se vores store udvalg af kontorstole.

 

 

 

ergonomiske kontorstole                        

 

Ny leverandør - BN

Vi er stolte over at kunne præsentere en samarbejdspartner, der ikke bare har møbler i en høj kvalitet, men også design i verdensklasse. Møblerne fra BN strækker sig lige fra kontormøbler både til virksomheder og private, der ønsker et professionelt kontor og til kontormøbler til computerrummet på skolen. Deres sortiment omfatter også café- og loungemøbler. Så hvis du ønsker hele din indretning fra samme leverandør, er det altså muligt med møbler fra BN. 

Vi er glade for samarbejdet og er stolte over at kunne præsentere disse møbler i vores sortiment. Møblerne er udført i et design der kæler for detaljer, og funktionalitet og enkelthed er i fokus.  Nedenunder kan du se nogle eksempler på indretning med BN møbler og finde inspiration. Ønsker du at købe nogle af produkterne eller se hele udvalget inden for f.eks. kontormøbler, kan du bestille en konsulent her, der kommer ud til dig og viser dig dine muligheder – helt gratis og uforpligtende.


BNOS indgår i NS koncernen og ligger i TOP5 over europæiske møbelkoncerner og har afdelinger i alle store lande i Europa
 

Med venlig hilsen
Carsten Nissen

Finansiering


VIP lease: Nyt tiltag i Inventarland, i samarbejde med IKANO Bank. 2-5 år – fra 5- 6 % PA

Vi har indgået en aftale, der sikrer vore kunder en meget fordelagtig løsning.

For eksempel kan du få monteret nye dejlige møbler for 100.000.- og blot have en månedlig ydelse på omkring 1.800.-

Det vil ofte betyde, at driftsudgiften til en ny kantine, nye kontorer, nyt showroom eller lager/arkiv, bliver forsvindende lille i forhold til fordelene ved at forbedre arbejdsmiljøet.

Vore konsulenter har fået et kursus i forretningsgangen og har papirerne med på computeren. Det er nemt at se et fornuftigt alternativ til banken, da beregningen om den månedlige ydelse kan beregnes på stedet. Opnå fordelene straks og fordel betalingen ud over brugstiden. Se på nye spændende møbler nu, klik en konsulent eller ring tlf. 70 10 10 13, så er vi på vej.

Minimumsgrænses for finansiering er 10.000 kr. eksl. moms

 

BESTIL EN KONSULENT!!

 

Oporto HighLine

Ny spændende kantine og café serie!

Vores Oporto kantinemøbler, er nok en af landets mest benyttede produkter til kantiner m.v. til professionelt brug. 10.000 vis af stole står landet over i de forskellige serier.

I efteråret 2011 besluttede vi, på opfordring fra flere kunder, at starte udviklingen af en ny topserie, der skulle tilgodese en række krav og ønsker. Herunder skulle produkterne kunne klare det hårde slid fra en kantine i dagligt brug, daglig rengøring, og daglige skramlen med stole op og ned, flytten rundt på møblerne og ublid behandling i øvrigt, i mange år. Det skulle yderligere være let at holde, flexibelt og samtidig både prisfornuftigt og have et flot design.

Vi har løst opgaven med anvendelse af massiv krydsfiner, højtrykslaminat og stål. Alt sammen lidt dyre materialer i høj kvalitet.

                                                                                             

Bemærk stoleophænget, der gør gulvrengøring let, griberiller i stoleryggen, højtrykslaminatoverfladerne der er behagelige at sidde på, og gør dem uopslidelige, samt anvendelsen af krydsfiner, der er fantastisk stærkt, samtidig med at det skaber ensartethed mellem stolene og bordene i det lette, tidsløse design.

I første omgang leveres møblerne i 3 farver, sort, hvid og grå laminat.
Det er samtidig lykkedes os at fastholde et prisniveau, der er 30-40 % under andre kendte kantinebordsmærker, med, synes vi selv, et bedre og mere gennemtænkt produkt..


Carsten Nissen

Ny strategi i Inventarland

Inventarland er en solid samarbejdspartner når der skal købes Inventar! I foråret 2012 besluttede ledelsen i Inventarland at foretage en strukturændring der skulle sikre at kunderne kom i fokus. Vi glæder os til at servicere dig, med en endnu bedre service, med mere tid til det vi er gode til. Nemlig rådgivning.

Dette gør, at vi nu går over til at være landsdækkende med vores eksterne sælgere, således at du ikke længere behøver komme til os, men vi er der hvor du vil have vi skal være det. Det betyder, at vi har lukket tre af vores butikker, og sat personalet i funktioner der kommer jer til gode. Der er således kommet flere til telefonen, så du altid kan komme i kontakt med os i vores åbningstider. Foretrækker du i stedet at handle over nettet, er vores webshop blevet opdateret og klar til at modtage din bestilling, ligesom det hidtil har været.

Baggrunden for denne strukturændring er en tilstræbning på at være up to date, og tilpasse os kundernes nuværende ønsker og behov. Inventarland startede ud som en helt anden virksomhed end den der ses i dag, og virksomheden har hele tiden flyttet sig i takt med kundernes ønsker og behov ændres. Og dette vil vi fortsætte med, så længe det er ændringer der kommer kunderne til gode. På trods af, at virksomheden ændrer sig, beholder vi dog de ting der fungerer, og udskifter kun ting der trænger til det.

At vi nu starter et nyt kapitel op i Inventarland, betyder ikke at vi lægger låg på de sidste 30 år og bare glemmer dem. Vi vil hele tiden trække på den erfaring vi har, når det kommer til videreudvikling af vores kompetencer.
Vi ser frem til at modtage din ordre, om du så vælger vores to butikker, eksterne sælgere, telefon eller webshoppen, så er vi til for dig!!

Du er også altid velkommen med ris og ros til acn@inventarland.dk eller du kan skrive om os på trustpilot samt se hvad andre har skrevet.

Med venlig hilsen
Carsten Nissen

ErgoPro Colour Serie


Så har vi igen nyheder til vores kunder i Inventarland og vi er stolte af at kunne præsentere Square reolen i ErgoPro Colour serien.
Serien er designet af Flemming Didriksen, der er møbelentutiast ligesom jeg selv, og bidt af at designe æstetiske møbler, der opfylder de behov man måtte have til produktet, samtidig med at kvaliteten i top. Vi mødtes engang i foråret, og det skulle hurtigt vise sig at være et spændende møde. Inden dagen var omme havde et nyt møbel, en let skrankeløsning bygget af Square reoler, set dagens lys. (Se produktet nedenfor)

Det har taget lang tid at designe møblerne, der adskiller sig positivt på væsentlige punkter fra andre, mere kendte systemer på markedet. Flemming Didriksen har brugt mange timer og også kasseret mange prototyper før det endelige resultat stod klart. Vi er rigtig glade for samarbejdet, og håber at vore kunder tager godt imod det og ser alle de fordele serien indeholder.

Med venlig hilsen
Carsten Nissen