Ledige stillinger

Inventarland søger erfaren sælger til kontormøbler og inventar

Vi mangler en erfaren sælger, gerne fra køkkenbranchen, til at pleje en del af vores store kundeportefølje.

Du er hjemmevant i salg og befinder dig bedst ude hos kunden, hvor du er god til at opbygge en relation og en tillid mellem kunden og dig selv. Du sætter pris på at yde en god service og du har nemt ved at lukke en ordre.

Vi forventer:

  • at du har erfaring med salg
  • at du har erfaring fra møbel- eller køkkenbranchen
  • at du er lyttende og løsningsorienteret over for kunden
  • at du har en handelsuddannelse
  • at du har bopæl på Vestsjælland

Arbejdsopgaver

Din primære arbejdsopgave vil være planlægning af besøg, besøge eksisterende kunder fra en udleveret kundeliste og salg til disse kunder. Herunder indgår tilbudsgivning, tegning i tegneprogram, ordreafgivelse, leverandørkontakt m.m. Kunderne ligger spredt rundt om i Danmark.

Kunderne er både store og små virksomheder, og det er sjældent at to projekter er ens. Du vil få en god oplæring i vores kundeportefølje, produkter, arbejdsgange og værdier. Alt sammen så du har den bedste forudsætning for en god start ude hos kunderne.

Du vil dagligt have mulighed for tæt kontakt med kollegaer og salgschefen for sparring og hjælp.

Vi tilbyder:

  • et fleksibelt job hvor du ikke er bundet af butikstider
  • et selvstændigt job hvor du er egenrådig over planlægningen af din dag
  • et godt og alsidigt job med gode kollegaer og backup

Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og kort fra medarbejderen til direktøren. Vi har et godt kollegialt sammenhold, hvor alle 50+ medarbejdere kender hinanden og hjælper hinanden, når dette er nødvendigt. Vi har hovedsæde i Slagelse, men leverer kontormøbler og inventar til virksomheder over hele landet med egne chauffører og montører.

Er det mon dig, vi søger? Så send gerne din ansøgning, CV og andre relevante bilag til Line Johansson på mlj@inventarland.dk. Ønsker du at vide mere, kan du ringe til salgsdirektør Mikkel Andersen på tlf. 51 34 66 69. Vi holder samtaler løbende og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.


Produktassistent

Er du marketingstærk og interesseret i nyhedsmails og e-mail automation?

Vi mangler en stærk marketingperson, der gerne vil prøve kræfter med nyhedsmails og e-mail automation i en virksomhed med stor online vækst.

Vi handler med kontormøbler – primært til erhverv - og har i dag en marketingperson, der står for de nyhedsmails, vi sender til vores kunder. Hun har nu for mange opgaver og vi søger derfor en ny person inden for e-mail marketing, der kan varetage sin egen stilling og udforme denne mht. nyhedsmails og e-mail automation. Som marketing assistent har du ansvaret for nyhedsmails og du står for at øge salget gennem e-mail markedsføring ud fra egne idéer og erfaringer.

Du vil blive en del af et marketingteam på 6 kollegaer, der selvstændigt står for hver deres område, men hver dag samarbejder på kryds og tværs med hinanden, produktfolk og kundeservice. Marketing er meget her og nu, så man skal være omstillingsparat og kunne rykke hurtigt.

Du skal have erfaring inden for opsætning af nyhedsmails; grafisk og indhold, og salg via nyhedsmails. Derudover skal du have relevant uddannelse, samt gerne have stiftet bekendtskab med e-mail automation, så du selv har mulighed for at sætte den del op i vores marketingmaskine.

Du sætter selv dagsorden og former stillingen ud fra de målsætninger, vi sammen opstiller. Du får en introduktion, hvor du bliver sat ind i, hvem vi er, vores udtryk og vores produkter, så du har den rette forudsætning for at komme godt ind i stillingen.

Inventarland er en virksomhed i vækst, der hver dag søger at blive bedre til det, vi laver. Hertil skal vi bruge de helt rette kompetencer og vi søger derfor altid ny viden og nye folk til vores team. Vi er en 37 år gammel virksomhed, der altid har haft med kontormøbler og inventar at gøre. Markedsføringen og det primære salg går til erhverv gennem webshoppen, vores 3 showrooms, kundeservice og eksterne sælgere. Vi er ca. 50 medarbejdere med et godt kollegaskab blandt alle.

Synes du ovenstående lyder som noget for dig? Hvis du er bosat i Slagelse eller omegn, så send ansøgning, CV og andre relevante bilag til Line Johansson på mlj@inventarland.dk. Stillingen er på fuldtid og foregår på vores hovedkontor i Slagelse. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og vi holder samtaler løbende.



Produktassistent


Administrativ oprettelse og vedligeholdelse af produkter digitalt.


Kontormøbler, inventar og komponenter.


Har du erfaring i vedligeholdelse og oprettelse af varer på webshop, herunder de data der har betydning for både bogholderisystemet og for Google, så har vi behov for dig som en assistance til vores produktteam.


I teamet udarbejdes billeder, beskrivelser, økonomidata og de tekster, der gør, at varerne sælges.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Oprettelse af nye varer.
  • Vedligeholdelse af sortiment.
  • Konkurrentkig.
  • Holde øje med udviklingen.

Din profil:

  • Du har relevant handelsuddannelse såsom HHX, økonom eller lign.
  • Du har erfaring i salgsarbejdet i en virksomhed og arbejdet i økonomisystemer m.v.
  • Du færdes hjemmevant på nettet.
  • Du er fleksibel.
  • Engelskvant (evt tysk).

Vi tilbyder:

  • Et job i et yngre team der tænker digitalt, tæt på vores webteam.
  • Interessant løn midt i tyverne, afhængig af erfaring og uddannelse.
  • Pensionsordning med sundhed og 6. ferieuge.
  • En travl hverdag med masser af selvstændigt arbejde.

Inventarland er en virksomhed med fart på. Vi søger hele tiden at udvikle os og gøre det allerbedste vi kan inden for vores felt. Vi er i alt 50 medarbejdere fordelt på internt- og eksternt salg, samt marketing bogholderi, logistik og ledelse. Vi har et godt teamwork på kryds og tværs af afdelingerne, hvor alle kender og taler med alle samt hjælper hinanden, hvis nogle skulle få brug for en ekstra hånd.


Kunne du tænke dig, at være en del af en dynamisk virksomhed med mange muligheder og bor i Slagelse eller nær omegn, så send endelig din ansøgning, vedhæftet CV og andre relevante bilag til Line Johansson på mail mlj@inventarland.dk. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdet vil foregå på hovedkontoret i Slagelse. Tiltrædelse ønskes snarest og vi holder samtaler løbende.


Generelt:

Relevant teoretisk uddannelse med gode resultater er et krav til alle stillinger. 
Send alle relevante dokumenter med, inkl. minimumsløn og evt. arbejdstidskrav.

Inventarland er en handelsvirksomhed med ekstrem kundeservice. Vores vision: Vi vil gerne have de mest tilfredse kunder. 
Vi er ca. 40 kollegaer og vi har altid travlt. Vi har en høj udviklingstakt, og vi når, på grund af vores værdier, rigtig gode resultater.

Vi har åbent mellem 8 og 17, og vi møder kl 8.00 og slutter når den sidste opgave er udført.
 
 

Medarbejder i Inventarland

Som medarbejder i Inventarland har du mange muligheder for at udfolde dig indenfor dine kompetencer. Vi har mange forskellige og spændende opgaver der skal løses.

Vores vision er at "vi vil have de mest tilfredse kunder" og det tror vi på skabes af ”de mest tilfredse medarbejdere”. 

Inventarland har næsten altid plads til en person, der matcher vores værdier og har energi til at føre dem ud i livet. Ofte opslås stillingerne ikke, da vi tit har en del uopfordrede henvendelser liggende i skuffen. 

Kig godt på vores enkle værdier længere nede. Vi mener dem, og mennesker ansættes ofte på kvalifikationer, og opsiges med baggrund i at værdierne ikke harmonerede. Derfor snakker vi meget om værdierne, når vi har en ansættelsessamtale
Respekt

Værdier:

  • Tillid
  • Teamånd
  • Arbejdsomhed